29
Dic
08

Indiference

Ce biel las seradas a Lignan d’estât. Plen di int pas stradas, finalmenti un tic di cjalt (che nou no lu vin tant dispes), biele int atorn, musiche tai locâi e se tu cîrs benon tu pos cjatâ encje une biele birerie di chês no masse chic e sieracji aì denti par un pâr (o plui) di oras prime di lâ a balâ. E jù duncje i cjargnei, prime ai son lâts a cjamâ la zovine lôr paisane che a ere a fâ la stagjon là jù. E jei par no fâ jodi di jessi di mancul das stangjones che as zirin par Lignan la sere in plene stagjon, e à pensât benon di meti la minicotule cun doi biei tacs (ou, par une volte che sji po metiju), ma fint cuant che il livel dal alcul al ere benon encje la zovine a no veve problemes a cjaminâ. I problemes a son vignûts sul tardut, cuant che dopo un biel poucjes di HavanaCola e à decidût di lâ tal bagno. Tornant, cirint di dâsji un contegno, stant che a tacave un tic a trabuculâ, e à cirût di sentâsji di corsute su la cjadree ma no à tignût cont dai tacs che a son lâts a cjapâ denti tal pît dal taulin e jù abàs come un salam! la sjene a è stade biele massime parcè che i siei amîsj che ai erin sentâts aì, jodintle colâ noi àn fat une plee e ai àn continuât trancuilamenti a cjacarâ tra di lôr e maimò la zovine a veve cjapât denti cul vistît e no rivave a distrighiâsji fûr. Ce roubes, cuatri sul taulin che ai continuavin a cjacarâ, bevi e fumâ e chê sot dal taulin che a sji rodolave par jodi se a rivave a jovâ sù e plen di int atorn atorn. Sji jout propit che las femines cjargneles a scuegnin simpri rangjâsji!

Grande cjoche in che dì di un clevolan che rivât devant dal bar di Pakai al dismonte da machine ma cun dut ce che al veve bevût nol è rivât fin su la puarte e sji è distirât tal plaçâl. I clevolans che ormai lu conossjin no sji son scomponûts plui di tant e lu àn lassjât aì. Tal fratimp a rive une compagnie di Faremos, ai dismontin da machine e sji son sorestâts tal jodi chest distirât abàs encje parcè che al ere not e noi rivavin adore di capî cui che al ere. Difûr da ostarie ‘nd ere un pousj di paisans e ur àn vosât vie cui dal gjaul che al ere chel aì, e savût da lôr cui che al ere e conossjint il tipo, ai àn dât une scjassade di spales, lu àn scavalcât e son lâts denti a bevisji une bire.

Dopo une biele fieste alpine paisane, sji son cjatâts ducj di fûr da ostarie dal paîs e lassjant pierdi chel che al durmive e al butave cà sot da gjostre intal zardin (che i vilegjants ai cjalave cà cun tant di voi) ai àn continuât cun calme a bevi tais e bires. Intun moment a rive la notizie che un di lôr al ere colât cul motorin e che bisugnave che cualchidun al las a ravueilu. Dute une agjtazion ta compagnie e cuissà ce che al à fat e al veve bevût ungrum, e cui ja deti di lâ cul motorin. E doi di lôr a montin su la machine e a partissin a cirîlu, ma tal moment che ai voltave inta curve di chê ate bande al rivave chel che al ere colât. Plen di polvar, dut dispetenât e cuntun braç dut insanganât. Sji ferme al smonte, nol rispuint as domandes al entre cun calme tal bar, al ordine une bire, sji cjale atorn e al jout che ducj lu cjalavin alore dibot sul incazât “ma ce chi veis ducj di cjalâ, no sji pode plui nencje bevi une bire”. Grande ridade e l’incident nol esisteve plui.


0 Risposte to “Indiference”



  1. Lascia un commento

Lascia un commento


dicembre: 2008
L M M G V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 1.976 hits

Commenti recenti

Juan su Une volte…
tut su Une volte…